Thora Kjøller Hansen

Jeg hedder Thora og er tilkaldevikar på Svaneke Fri. Vi er gift og bor i Østermarie. Mange kender vores børn Boas og Anina, der går i hhv. 6. og 9. klasse her på skolen. Derudover har vi Myra, der har Downs syndrom og derfor går på Kildebakken.

Jeg er cand.scient. i Molekylærbiologi og Dansk&Medier fra RUC, har også læst lidt ekstra fag, så jeg har gymnasiekompetence i Dansk og Biologi. Mit hjerte brænder for natur og for gode forhold for alle, og især for handicappedes tilgængelighed til naturen.

Mange kender mig fra sommerferier på Christiansø hvor jeg i mange somre har guidet, mit kendetegn er den pink kasket.

Jeg har senest arbejdet 4,5 år i Det Levende Køkken i Østermarie med lidt ældre kursister. Tidligere har jeg været vikar på Sydbornholms Privatskole, Kongeskær, Østerlars, Hans Rømer skolen og Østermarie Børnehus.