Allan Bahn Sørensen

Allan Bahn Sørensen, lidt om mig.

Jeg blev uddannet som pædagog i 1998. Jeg har arbejdet som pædagog og souschef i et fritidshjem i Ballerup. Da jeg flyttede til Bornholm fik jeg først job som souschef på SFO Åstedet og derefter som SFO leder. Det sidste år også som indskolingsleder på Åvangsskolen.
Da Svaneke Friskole startede fik jeg job som SFO/klub leder og souschef på Svaneke Friskole. I dag er jeg SFO/Klub leder samt ansvarlig for vikardækningen på skolen. Derudover varetager jeg nogle af idrætstimerne i indskolingen.

Jeg bor i Svaneke og har to børn. Jonas på 22 år og Maja på 18 år. Jeg dyrker en del sport, såsom løb, cykling, floorball, badminton og fodbold.

Jeg søgte jobbet på Svaneke Friskole, da jeg synes det lød vildt spændende og det ville jeg gerne være med til at udvikle, både på skolen og i fritidsdelen. Jeg synes det er vigtigt at en by som Svaneke, har en god skole som er forankret i byens værdier

Jeg vil gerne med min anerkende tankegang får ting til at lykkes og tilbyde en aktiv, lærerig og spændende skole og SFO/klub.