Betina Hansen

Jeg hedder Betina. Jeg blev uddannet lærer her på øen i 2016. Derefter drog jeg til Sjælland med min lille hund, Charlie, og har undervist i dansk, engelsk, kristendom og madkundskab på en folkeskole i Slagelse fra 2016-2023. I 2022 blev jeg mor og i 2023 flyttede min kæreste og jeg hjem til vores ø igen med vores søn – og gamle Charlie.

Personligt er jeg rigtig tit rigtig glad. Jeg giver gerne masser af migselv til børnene, da det for mig er det der skaber den vigtige relation. Hvis det ikke behøver være en hemmelighed, så er det ikke en hemmelighed.

Jeg har været på Svaneke friskole siden august 2023. Her er jeg klasselærer i 2. klasse hvor jeg underviser i dansk, engelsk, billedkunst og kristendom. Jeg har også æren af at have de store klasser i engelsk.

Svaneke friskole tiltalte mig meget fra start af. Alle de traditioner og anerledes dage som vi værner om her, er præcis sådan jeg ønsker at lave skole. Jeg elsker mit arbejde og min arbejdsplads.

Her er plads til alle. Både på læreværelset og i klasselokalet.