Gitte Dahl Hansen

I vores sekretærteam på 2 er det mig der står for de administrative opgaver som eksempelvis, indskrivninger, elevadministration, indkøbsaftaler, sponsoraftaler, planlægning af arrangementer, lokalebookninger, vedligeholdelse af hjemmeside m.m.
Af erhvervserfaring har jeg i 5 år arbejdet med  HR-administration, indkøb og direktionssekretærarbejde i et arkitektfirma i Valby, KBH.
Før det, har jeg arbejdet 20 år som blomsterdekoratør.

Rigtig mange bolde i luften på én gang er noget jer virkelig drives af, jeg kan godt lide at have rigtig travlt og kunne hjælpe mine kollegaer, elever, forældre og samarbejdspartnere med stort og småt. Jobbet som sekretær her på skolen er derfor det ultimative drømmejob for mig. Her er altid glade kollegaer og en masse dejlige børn jeg skal passe på.
Når jeg ikke er på arbejde, holder jeg rigtig meget af at køre på min motorcykel, arbejde i haven, lave kreative projekter, gå lange ture og invitere gæster hjem i mit hus I Rønne hvor jeg bor med min mine 2 store børn på 16 og 19 år.