Ferieåret i SFOen

SFOen har som udgangspunkt åbent når skolen har ferie. Dog er der nogle uger hvor SFOen har helt lukket.

SFOen har ferielukket
I uge 29 og 30 i sommerferien
I dagene fra juleaften til nytårsaften
I de tre dage før påske

I de resterende feriedage/uger på skolen har SFOen åbent. I de dage har SFOen åbent fra kl. 6.30-16.30.
I god tid inden skoleferien, sender SFOen en ferieblanket i Tabulex ud til forældrene. Denne skal udfyldes, så SFOen ved hvor mange og hvilke børn der kommer i SFO de dage. Dette er altid kun vejledende, og skulle jeres ferie ændre sig, er børnene selvfølgelig altid velkomne i SFOen.

Feriedagene i SFO forsøger vi at gøre så hyggelige som muligt og det må gerne minde om feriedage med familien. Vi tager på ture de fleste dage, og hygger lidt ekstra. Derfor er det vigtigt at børnene er i SFOen senest kl. 9.00. Om sommeren kan turene være til vandet eller andre sommerlige steder. Efterår, forår og vinter kan turen gå til skoven eller måske endda kælkebakken. Vi bruger meget den dejlige natur der er lige udenfor vores dør.
Vigtigt at børnene har tøj med til vejret og hvor turen går hen. Husk solcreme om sommeren. Vi laver en tur oversigt, et par dage i forvejen, så man kan se hvilke ture vi tilbyder. Dette kan dog ændres af vejret.