Skolepenge opkræves via PBS hver den 1. i en måned i alle årets 12 måneder.

Skolepenge på både skole, SFO og Klub bliver indeksregulerede hver 1. august med 3% afrundet til hele 10ére.

Priser skoleåret 2024-2025.

Skolepenge kr. 1470,-

SFO kr. 825,-

Klub kr. 440,-

Søskenderabat

For nuværende elever på skolen:
2. barn opnår 30%  =  kr. 440 i rabat på skolepengene der dermed er kr. 1030 pr. måned.
3. barn og derover opnår 75% = kr. 1100 i rabat på skolepengene der dermed er kr. 370 pr. måned.

For kommende elever på skolen:
2. barn opnår 25% = kr. 365 i rabat på skolepengene der dermed er kr. 1105 pr. måned
3. barn og derover opnår 50% = kr. 735 i rabat på skolepengene der dermed er kr. 735 pr. måned.

Der gives ikke rabat på SFO- og klubordningen.

Der gives søskenderabat på skolen ud fra følgende definition:
Som søskende regnes både biologiske søskende, adoptivsøskende og sammenbragte børn, der bor på samme adresse. Det kræver derfor, at søskende har samme adresse for at opnå søskenderabat.
Da vores system aflæser søskende ud fra personnummer, er forældre/hverve forpligtede til at informere skolen, hvis forholdene i forhold til søskenderabat ændrer sig – eller hvis I ikke længere er berettigede til rabat. Da det er forældrenes pligt at oplyse skolen, hvis man ikke har ret til søskenderabat, vil tilbagebetalingspligten for for meget udbetalt søskenderabat blive (reguleret) med tilbagevirkende kraft.
Søskenderabat gives fra det tidspunkt, der oplyses om muligheden for at opnå søskenderabat, og rabatten ydes derfor ikke med tilbagevirkende kraft.